0
Items : 0
Subtotal : 0.00
View CartCheck Out
0
Items : 0
Subtotal : 0.00
View CartCheck Out

Home Page

Greetz winnaar Logistieke Webshop van 2019

Greetz is de winnaar geworden van de Logistieke Webshop van 2019. Het bedrijf dat papieren wenskaarten en cadeaus verstuurt werd beoordeeld op klantgerichtheid, ketenregie, duurzaamheid en innovatie. Finalisten Greetz en Your Surprise richten zich allebei op de verkoop van (gepersonaliseerde) cadeaus. De derde genomineerde Omoda verkoopt schoenen en werd in 2016 al eens verkozen tot […]

Xiaomi lanceert nieuw smartphonemerk

Xiaomi heeft een nieuw smartphonemerk Mi CC in het leven geroepen voor een jonge doelgroep. De naam staat voor camera+camera en het submerk zal zich onderscheiden door creatieve kleuren. Ook de camera krijgt een belangrijke functie in de smartphones van het Chinese bedrijf en er worden slimme algoritmen gebruikt van het eigen x Meitu AI […]

Roland Palmer weg als chef Alibaba Nederland en België

Roland Palmer stopt als chef Alibaba Nederland en België om zich te kunnen richten op betaaldochter Alipay Europa. David Lloyd neemt zijn taken waar. Palmer was sinds 2016 hoofd van de Nederlandse vestiging van Alibaba, met een kantoor aan de Amsterdamse Herengracht. Zijn taak was om producenten en detailhandelaren in eerste instantie de weg te […]

Kazidomi overweegt uitbreiding naar Scandinavië

Kazidomi, het Belgische online platform voor gezonde en biologische producten, overweegt een uitbreiding naar Scandinavië. De webshop richt zich nu met name op België, Frankrijk, Nederland en Zwitserland. De verwachting is dat de omzet dit jaar verdrievoudigd. De internationale doorbraak voor het platform kwam na de introductie van een abonnementssysteem dat recht geeft op kortingen […]

DML 2019: The influencer marketing f*ck up summit

Influencer marketing is een van de krachtigste tools om een boost te geven aan jouw digitale marketinginspanningen en om interactie te genereren met moelijk bereikbare doelgroepen. De weg naar een succesvolle campagne is soms lang en uitdagend voor adverteerders en influencers. Op Digital Marketing Live! pakken we morgen uit met een speciaal panel gewijd aan […]

Innoleaps neemt technologiescoutingplatform FuelUp over

Innoleaps, het zusterbedrijf van startupkookpan Startupbootcamp, is de nieuwe eigenaar van FuelUp, een zoekmachine en database met meer dan 500.000 startups. FuelUp nam in 2013 deel aan Startupbootcamp Amsterdam. De database van FuelUp is zelflerend en ‘continu actueel’ en wordt onder meer gebruikt door bedrijven als AkzoNobel, BASF, Bridgestone, DSM, Heineken, Philips, PVH Europe, Vodafone […]

Shoppartners bouwt nieuw distributiecentrum

E-commerce bedrijf Shoppartners laat een nieuw distributiecentrum en kantoor bouwen op de Vaandel in Heerhugowaard. Het nieuw te bouwen pand met 18.000 vierkante meter effectieve werkruimte biedt drie keer meer capaciteit dan de huidige magazijnen. Shoppartners verwacht in het tweede kwartaal van 2021 te verhuizen. Na de verhuizing zal het logistieke proces weer onder één […]

Maze-One opent kantoor in Denemarken

Bureau Maze-One, gespecialiseerd in marketingdiensten op Amazon, opent een kantoor in Kopenhagen. Van daar uit zullen de Denen Michael Chabert en Ulrik Grevenkop-Castenskiold de hele Scandinavische markt bedienen. Chabert is geen vreemde in die markt. Hij is afkomstig van het internationale ad-technology platform Adform, waar hij CCO was. Oprichter Tim van der Bilt van Maze-One: […]

Anne Frank op Emerce Digital Marketing Live!

In 2018 heeft de Anne Frank Stichting een virtual reality versie van het Achterhuis ontwikkeld. Deze geeft een bijzonder inkijkje in de onderduikplaats van Anne Frank en de zeven andere onderduikers van het Achterhuis. Charlotte Bosman vertelt er meer over op Emerce Digital Marketing Live! komende donderdag in de Beurs van Berlage. De VR-tour wordt […]

Sterke prijsdaling prepaid data

De kosten van mobiele prepaid databundels zijn het afgelopen jaar sterk gedaald bij MNO’s (aanbieders met een eigen netwerk). Dat blijkt uit onderzoek van Telecompaper. Desondanks liggen de gemiddelde kosten per GB nog altijd fors hoger dan bij MVNO’s (aanbieders zonder eigen netwerk): gemiddeld 14,75 euro. Ook de maximale omvang van prepaid-bundels is veel groter […]