0
Items : 0
Subtotal : 0.00
View CartCheck Out
0
Items : 0
Subtotal : 0.00
View CartCheck Out

Home Page

Spotify koopt videobedrijf

Spotify heeft Mighty TV overgenomen, een startup uit New York die kunstmatige intelligentie gebruikt om video-content aan te bevelen. Het bedrijf is nog geen twee jaar oud en werd opgericht door Brian Adams van adtechbedrijf Admeld (in 2011 verkocht aan Google). Mighty TV stopt onmiddellijk met zijn activiteiten. Het team gaat voor Spotify werken en […]

E-sites lanceert proeflab voor innovaties

Digitaal bureau E-sites lanceert Labs. Hier wordt technologie gedemonstreerd voor organisaties en early adapters die willen innoveren. Digitale ontwikkelingen gaan razendsnel. De weg naar implementatie kan echter soms lang zijn. Digitaal innoveren is een vak apart, vindt E-sites. Er is kennis en expertise nodig om de waarde van nieuwe technologische mogelijkheden in te schatten en […]

Drukwerkdeal.nl tekent PostNL voor bezorging

Drukwerkdeal.nl contracteert PostNL voor de bezorging van pakketten. Het gaat vooral om de kleinere pakketten. De grotere en qua formaat afwijkende orders blijven bezorgd worden door DHL. Het nieuwe contract gaat per 10 april in. “Door de samenwerking met PostNL krijgen klanten van Drukwerkdeal.nl nu ook toegang tot services als proactieve statusupdates in de app […]

2 miljoen euro voor slimme wervingtechnologie Recruitz.io

Recruitz.io, een Amsterdams bedrijf dat werkgevers helpt met hun vacaturecampagnes aan de hand van zelflerende software, krijgt een investering van 2 miljoen euro. Investeringsfonds Slingshot krijgt in ruil voor de geldinjectie een minderheidsbelang in Recruitz.io. Slingshot stak eerder geld in snelgroeiende ondernemingen als Boldking, Tiqets.com en PetPost.com. Het geld wordt gebruikt voor internationale uitbreiding. Recruitz.io […]

OM eist drie jaar gevangenis voor plunderen bankrekeningen

Het Openbaar Ministerie (OM) heeft vrijdag bij de rechtbank Rotterdam een gevangenisstraf van drie jaar geëist tegen een 23-jarige man uit Purmerend die malware op maat ontwikkelde om bankrekeningen te plunderen. Tegen de man was aangifte gedaan door verschillende banken. Hij brak bovendien in op de accounts van klanten van verzekeringsmaatschappijen en een niet nader […]

Inventory Sanoma/SBS beschikbaar via AppNexus

Reclameruimte voor display-advertising bij Sanoma | SBS is nu ook beschikbaar via de internationale marktplaats AppNexus. Adverteerders en hun bureaus kunnen vanaf nu via één platform reclameruimte inkopen bij alle merken op alle toestellen en zowel op het web web als alle apps. De samenwerking tussen de uitgever en het technologieplatform werd vorige maand al […]

Brusselse fintech bedrijf The Glue haalt vijf miljoen euro op

Het Brusselse fintechbedrijf The Glue haalt vijf miljoen euro op, naast een staatssubsidie van 850.000 euro. The Glue vormt een tussenlaag voor de de vaak verouderde IT systemen van banken en mobiele apps. Het twee jaar oude bedrijf met mensen die hun sporen hebben verdiend bij onder meer Clear2Pay, Projective en Capc, krijgt die 5 […]

René Louter nieuwe directeur Emesa

Emesa begint met René Louter aan zijn derde directeur in iets meer dan twee jaar omdat Günther Vogelpoel de onderneming verlaat. Hij gaat naar mobiel intertainmentbedrijf Creative Group. Het moederbedrijf van onder andere VakantieVeilingen en ActievandeDag maakt bekend dat René Louter per 20 maart de functie van algemeen directeur heeft. René Louter was sinds 2014 […]

Hot: onbekende goudmijntjes in e-commerce

Bij succesvolle Nederlandse webshops denken we al snel aan bekende namen als Coolblue en bol.com. In de luwte zijn echter tal van marktpartijen actief die ook vaak tientallen miljoenen euro’s omzetten. Wie zijn deze relatief onbekende spelers? Hoe gaan zij te werk? En wat zijn hun groeiperspectieven? Toen het Venrayse VidaXL vorig jaar de ‘Cross […]

Infographic: waar zit je doelgroep op sociale media?

Maar liefst 2,8 miljard mensen maken gebruik van sociale media, 37 procent van de wereldbevolking. Maar welke platforms moet je inzetten voor bepaalde doelgroepen? Tracx heeft dat voor je op een rij gezet, Facebook is ideaal voor het aanspreken van Millennials en Gen X, YouTube trekt meer mannen dan vrouwen vanaf 18 jaar en Instagram […]